Cristian Rusu: Am lansat noul magazin online, atât cu colecțiile de mobilier și decorațiuni cunoscute, cât și cu o completare a portofoliului cu produse noi
Publicat de: Centrul Comercial Aushopping
acum 4 ani
Casa Rusu, unul dintre cele mai renumite Brand-uri românești de mobilă și accesorii pentru casă și unul dintre partenerii noștri comerciali, s-a adaptat rapid în perioada stării de urgență, lansând un nou magazin online și relocând, astfel, o parte din consultanții de vânzări din magazine pe departamentul de suport clienți. Am stat de vorbă cu Cristian Rusu, proprietarul Casa Rusu, care ne-a povestit despre cum s-au adaptat și cum s-au implicat în comunitate în această perioadă.
1. Bună ziua! Ce faceți în perioada aceasta?
Bună ziua! În această perioadă am fost preocupați, în primul rând, de sănătatea angajaților, de a crea premise de lucru adaptate la izolarea și protecția impusă de pandemie.
De curând, de când am deschis o parte din magazine, iar din această perspectivă am asigurat toate cerințele legale și sanitare necesare asigurării unui cadru sigur din punct de vedere al igienei sanitare, atât pentru angajați, cât și pentru clienții noștri.
2. Cum v-ați adaptat business-ul?
Am lansat noul magazin online, atât cu colecțiile de mobilier și decorațiuni cunoscute, cât și cu o completare a portofoliului cu produse noi.
3. Cum a reușit echipa Casa Rusu să vină în sprijinul clienților?
Am pus un accent deosebit în această perioadă pe comunicarea cu clienții nostri. Dacă fizic nu puteam fi în apropiere, am considerat necesar și util să comunicăm cu aceștia prin toate mijloacele posibile. Am avut disponibile liniile telefonice pentru consiliere toată perioada aceasta, ba mai mult cu program prelungit, relocând o parte din consultanții de vânzări din magazine pe departamentul de suport clienți.
Un alt aspect a fost acela prin care colegii din departamentulul de design și creație au stat în continuu în contact direct cu persoanele care doreau sugestii și idei privind amenajările, crearea de ambienturi în interiorul casei, și nu numai.
Prin intermediul fabricilor noastre am confecționat măști de protecție, în perioada în care nu se găseau în farmacii sau în alte ramuri comerciale. Acestea au fost oferite angajaților noștri, familiilor nevoiașe și expuse , precum și tuturor acelora care aveau nevoie și aveau de unde să găsească astfel de materiale de protecție.
4. Care a fost decizia pe care ați luat-o la începutul pandemiei și acum considerați că afacerea este în siguranță?
Așa cum precizasem puțin mai devreme, la început, în primele momente am avut în vedere securitatea medicală a angajaților și a clienților noștri. Este o luptă continuă, este o luptă cu un inamic nevăzut, de lungă durată, dar suntem conștienți și încrezători că vom reuși să trecem peste aceste momente dificile.
Oarecum, compania a fost pregătită din punct de vedere financiar pentru situații dificile, pentru situații de criză, pentru situații neprevăzute. Totuși, impactul economic generat de această pandemie la nivel global este peste orice imaginație. De aceea, oricâtă prudență de business există, rămâne impactul major generat pentru restul economiei. Cred că este greu de spus în acest moment că vreo afacere este în siguranță. Poate cel mult că nu e momentan în pericol.
5. Cum v-ați implicat în comunitate în această perioadă?
Implicarea noastră în rezolvarea unor probleme ale comunității reprezintă o tendință prioritară, chiar în ciuda contextului dificil care urmează, datorită crizei economico-financiare. Astfel, ne străduim ca eforturile depuse pentru creșterea nivelului de implicare în comunitate să fie din ce în ce mai mult privite ca investiții care, pe termen lung, vor îmbunătăți calitatea vieții și a mediului înconjurător. Am donat mobilier și cadouri la casele de copii; ne implicăm activ în campanii privind eradicarea și combarterea surselor de poluare și a factorilor care generează alergii; am organizat și sponsorizat activități sportive: fotbal, baschet, echitație; am sponsorizat activități culturale.
6. Ce înseamnă să fii erou de meserie?
Cred că erou este cuvânt cu greutate. Este un cuvânt care simbolizează o multitudine de acțiuni și o multitudine de atitudini. Din copilărie, îmi aduc aminte așa cum percepeam pe vremea aceea, un erou era un personaj care nu putea exista decât în povești sau în filme.
Din punctul meu de vedere, înseamnă să îți pese. Înseamnă să dorești să vezi și lângă tine.
Aspecte care uneori, sau chiar de cele mai multe ori, nu sunt așa cum ar fi trebuit, dar care pot fi schimbate, modificate cu un dram de acțiune, cu puțină dorință. Când reușești să coagulezi în jurul tău o multitudine de asemenea acțiuni, înseamnă că ai reușit. Dar este doar un pas. În viață trebuie făcuți mult mai mulți pași.
Casa Rusu reprezintă divizia de retail a companiei Rus Savitar, care a fost concepută din dorința de a fi mereu conectați la nevoile autentice ale clientului final, fără niciun intermediar, de aici fiind inspirat și sloganul ”Mobilă din respect pentru tine!”. Casa Rusu a început dezvoltarea rețelei de magazine prin deschiderea a 8 centre în Timișoara, Deva, Sibiu, Cluj, Pitești și Brasov, iar în acest moment, în toată țara există 20 de magazine deschise, fiind inaugurate două magazine în conceptul iStock Casa Rusu la Coresi Shopping Resort, Brașov și la Aushopping Găvana în Pitești.